183 відгуків
+380 (98) 838-95-95
Флаги, настольные флажки, косынки, рамки с клик-системой, ценникодержатели, х - баннеры

ПРАПОРИ ФІРМОВІ — ПРАПОРИ, ЩО ПРИНОСЯТЬ ПРИБУТОК.

ПРАПОРИ ФІРМОВІ — ПРАПОРИ, ЩО ПРИНОСЯТЬ ПРИБУТОК.

Не так давно одна відома нафтова компанія провела дослідження на своїх АЗС і отримала досить цікавий результат. Заправні комплекси, при інших рівних умовах, приносили на 20% більше виручки, якщо на них були присутні прапори. У чому ж справа?
Прапор весь час у русі і в цьому його головна перевага як рекламної поверхні. Саме на рухомі об'єкти рефлекторно направляється погляд людини. Серед рекламоносіїв №1 — прапор однією з найкращих , ефективних і недорогих засобів впливу на клієнтів. Прапор — інструмент рекламної боротьби. Найяскравіше тому підтвердження — прапори не лише на заправних комплексах різних нафтових компаній країни, але і на автомобільному ринку. Все більша кількість рекламних прапорів найбільших автомобільних концернів світу стали з'являтися у активно відкриваються дилерських центрів. Слідом за ними прапорами стали заманювати клієнтів великі торговельні мережі, гіпермаркети,виробники будівельних матеріалів, девелоперські компанії. Піонерами рекламних прапорів малих форматів стали мережі швидкого харчування.
Те, що прапори приносять гроші — сьогодні стало зрозуміло малому і середньому бізнесу. Є кілька правил, при виконанні яких, це стає можливим:
По-перше, кожному призначенню прапора повинен відповідати свій тип прапора. Для кожної мети — свій прапор.
По-друге, прапор не повинен виглядати «дешевинкою». Прапор — обличчя компанії.
По-третє, дизайн прапора — яскравий, простий і зрозумілий.
Нашою компанією виготовляються прапори, як стандартних розмірів з певних типів тканини, так і нестандартних розмірів і різних матеріалів.
Найбільш поширений тип комерційних прапорів — вертикальний. Для того, щоб бути весь час розкритими їм достатньо і слабкого вітру. Існує спеціальний пристрій для постійного утримування прапора в зоні видимості і не дозволяє прапору намотуватися на флагшток — банерне плече. Найпопулярніші розміри вертикальних комерційних прапорів: 1,5х4,0 м; 1,5х6,0 м; 1,0х6,0 м; 1,0х3,0 м. Для горизонтальних прапорів: 1х1,5м, 1,5х2,25 м.
Найбільш витривалим, стійким до вітрових навантажень матеріалом — є прапорна сітка. З неї виготовляється переважна кількість комерційних прапорів. На деяких заправних комплексах, щоб уникнути ремонту прапорів, досить часто змінюють прапори на флагштоках, тому замовляють прапори з більш легкого — поліефірного шовку.
Найчастіше для вивішування на будівлях купують прапори розміром 90х135 див. з тканини поліефірний шовк. Для кабінетів — прапори, розміром 100х150 див. з тканини ― атлас. При необхідності можна виготовити прапор будь-яких нестандартних розмірів Ви можете звернутися до нас і оформити замовлення у відповідності з Вашими індивідуальними вподобаннями. Для настільних прапорців використовується розмір 12х24 див., як з поліестеру, так і з більш щільного тонкого атласу або креп-сатину.
Різні цілі застосування прапора, передбачають додаткові аксесуари:
До великим вуличним прапорів — недороге пластикове древко.
До маленьких прапорців — в руки кожному для зустрічі зарубіжних друзів та офіційних осіб — гнучкі пластикові минифлагштоки з фіксаторами прапорця або прості пластикові білі трубочки.
Для кабінетів і залів: До великим кабінетним прапорів — красиві підлогові підставки з натурального дерева (бук), скручивающиеся букові держаки і навершя на древко.
Настільні прапорці припускають наявність декількох видів пластикових підставок і настільних підставок з металу. Потреба подання великої кількості прапорців на одній підставці легко реалізується з конференц-підставками різних форм. Минифлагшток для самого прапорця можливо придбати як металевий, пофарбований у чорний колір, так і латунний — під «золото».
Для будівель, споруд: Вуличні прапори відмінно можуть розміститися перед будівлями на великих стаціонарних вуличних флагштоках. Найчастіше, флагштоки встановлюються на спеціальні тумби-підстави для можливості швидкої установки в короткі терміни, а також в тих місцях, де немає можливості заливати фундамент.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner